TWORZENIE WARTOŚCI DLA KLIENTA
Doskonałe organizacje konsekwentnie tworzą wartość dla klientów poprzez rozumienie, przewidywanie i spełnianie ich potrzeb i oczekiwań oraz wykorzystywanie wszelkich szans pojawiających się w tym zakresie.
ZAPEWNIANIE ZRÓWNOWAŻONEJ PRZYSZŁOŚCI
Doskonałe organizacje mają pozytywny wpływ na otaczający je świat doskonaląc swoje wyniki i jednocześnie poprawiając warunki ekonomiczne, ekologiczne i społeczne w społecznościach, w których działają.
ROZWIJANIE ZDOLNOŚCI ORGANIZACJI
Doskonałe organizacje rozwijają swe zdolności efektywnie zarządzając zmianą wewnątrz i na zewnątrz granic organizacyjnych.
WYKORZYSTYWANIE KREATYWNOŚCI I INNOWACJI
Doskonałe organizacje tworzą coraz większą wartość i osiągają coraz lepsze wyniki poprzez ciągłe doskonalenie i systematyczne innowacje wprowadzane dzięki wykorzystaniu kreatywności zainteresowanych stron.
PRZYWÓDZTWO OPARTE NA WIZJI, INSPIRACJI I UCZCIWOŚCI
Doskonałe organizacje mają liderów, którzy kształtują przyszłość i realizują zamierzenia, pełniąc rolę wzorów do naśladowania pod względem wartości i etyki.
ELASTYCZNE ZARZĄDZANIE
Doskonałe organizacje są powszechnie znane ze swojej zdolność do identyfikowania i skutecznego reagowania na pojawiające się szanse i zagrożenia.
ODNOSZENIE SUKCESÓW DZIĘKI TALENTOM PRACOWNIKÓW
Doskonałe organizacje cenią swoich pracowników i tworzą kulturę upełnomocnienia, zapewniającą osiąganie celów zarówno organizacyjnych, jak i osobistych.
UTRZYMYWANIE DOSKONAŁYCH WYNIKÓW
Doskonałe organizacje trwale osiągają doskonałe wyniki, które spełniają zarówno krótko- jak i długookresowe potrzeby zainteresowanych stron w otoczeniu, w którym działają.
© EFQM - www.efqm.org - info@efqm.org